Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Επικοινωνία με το σύλλογο Γονέων: 1odimotikovrilission@gmail.com

Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

ΣΥΝΈΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΎΝΤΡΙΑΣ ΤΟΥ 1ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗ


η Συνέντευξη δοθηκε ΣΤΟΥς ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ Ε-2, ΤΟ ΜΑΊΟ  ΄ΤΟΥ 2012 ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥΣ "ΕΚΤΟΣ ΥΛΗΣ" 

-          Συναντήσαμε τη κυρία Καλογεράκη στο γραφείο της. Μας δέχτηκε με πολύ χαρά και παρότι είχαμε ένα μικρό άγχος γρήγορα το ξεπεράσαμε μιλώντας μαζί της. Εντύπωση μας έκανε που το τηλέφωνο χτυπούσε ασταμάτητα  και οι δάσκαλοι μπαινόβγαιναν συνεχώς διότι υπήρχαν πολλά θέματα που έτρεχαν και χρειάζονταν τη βοήθειά της. Εμείς δε χάσαμε καθόλου το στόχο μας και τη βομβαρδίζαμε με τις ερωτήσεις μας.


     Είστε ευχαριστημένη που επιλέξατε να γίνετε διευθύντρια στο σχολείο μας;
Nαι. Οι επιλογές μου είναι συνειδητές και το αποτέλεσμα με δικαίωσε.  Ναι, είμαι ευχαριστημένη.

-       Σε τι κατάσταση βρήκατε το σχολείο μας όταν ήρθατε;
Αρκετά καλή, είναι ένα παλιό σχολείο, θέλει προσοχή και δουλειά.  Είναι οργανωμένο, αλλά και ο κάθε διευθυντής μπορεί να βάλει το δικό του στίγμα.

-       Τι προτεραιότητες έχετε και πώς σκέφτεστε να τις υλοποιήσετε;
Οι εκδηλώσεις και οι διάφορες υποδομές στο χώρο.  Να χρησιμοποιούμε ό,τι τεχνικό εξοπλισμό έχουμε, να τον αναβαθμίσουμε.  Επειδή είμαστε ένα σχολείο ΕΑΕΠ έχουμε πολυπληθές προσωπικό, ένα πολύπλοκο πρόγραμμα και φυσικά το σχολείο είναι σε λειτουργία πολλές ώρες και χρησιμοποιούνται πολλές αίθουσες. 

-       Σε σχέση με τ’ άλλα σχολεία που έχετε υπηρετήσει το δικό μας υπερέχει ή μειονεκτεί σε κάτι;
Κάθε σχολείο είναι διαφορετικό, δεν μπορείς να κάνεις απλοϊκές συγκρίσεις.  Γι αυτό πρέπει να προσαρμόζεσαι και προοδευτικά ο διευθυντής να βάζει τη σφραγίδα του. Κάθε θέση στελέχους θέλει στρατηγική, να μάθεις να ακούς, να αφουγκράζεσαι, να παρατηρείς και όλα αυτά να τα αποδελτιώνεις ώστε να κινείσαι με αποτελεσματικότητα και επιτυχία.

-       Τι θέλετε να προσέχουν περισσότερο οι μαθητές;
Να είναι συγκεντρωμένοι, χαρούμενοι, να προσέχουν τη σωματικής τους ακεραιότητα και ασφάλεια στο παιχνίδι και το σχολείο τους.  Περνούν σ’ αυτό τις πιο δημιουργικές ώρες της ημέρας και οφείλει να είναι χώρος που να εκπέμπει υψηλή αισθητική.

-       Ποιες είναι οι σχέσεις σας με τους γονείς του σχολείου;
Εξαιρετικές, δεν έχω κανένα πρόβλημα.  Υπάρχει συνεννόηση και μέχρι στιγμής τα δύσκολα προβλήματα τα έχουμε επιλύσει.

-       Πώς είναι η συνεργασία σας με τους συναδέλφους σας;
Εποικοδομητική, σε πολύ καλό επίπεδο.  Παραγωγική, ανθρώπινη, συναδελφική. 

-       Μας έχουν εντυπωσιάσει οι ανακοινώσεις που δίνει το σχολείο φέτος.  Ένα σχόλιο γι αυτό.
Η ζωή θέλει φαντασία και η καθημερινότητα επινόηση.  Γι αυτό διάλεξα έναν διαφορετικό τρόπο επικοινωνίας, πιο ανθρώπινο.  Το σχολείο οφείλει να διαμορφώνει προσωπικότητες που θα λειτουργούν με σκέψη και άποψη. 

Η εμπειρία σας στην Εκπαίδευση βοηθά στην άσκηση των καθηκόντων σας;  Δηλαδή, κατά την άποψή σας πιο αποδοτικός είναι ο διευθυντής με λίγα χρόνια υπηρεσίας ή με πολλά;
Η εμπειρία είναι πάντα σημαντική.  Δεν αντικαθίσταται από σπουδές, αλλά χρειάζεται κατάρτιση και συνεχή επιμόρφωση σε όλους τους τομείς.  Το διοικείν είναι και χάρισμα.

-       Γιατί αποφασίσατε να αφήσετε την τάξη και να ασχοληθείτε με τη διεύθυνση;
Γιατί πίστευα ότι ολοκλήρωσα τη σχέση με την καθημερινότητα τής τάξης και ήθελα να δοκιμάσω τις δυνάμεις μου σ’ έναν άλλον τομέα.

-       Ποια είναι η γνώμη σας για τις τιμωρίες;
Ποτέ δεν έχω βάλει γραπτή τιμωρία.  Πιστεύω στη διαχείριση της τιμωρίας, στην άμεση τιμωρία.

-       Ποιες δυσκολίες αντιμετωπίζετε στη δουλειά σας;
Περισσότερο τα προβλήματα έχουν να κάνουν με την κακή οργάνωση τής ελληνικής δημόσιας διοίκησης.  Όχι με τους συναδέλφους.

Τη συνέντευξη πήραν οι μαθητές και μαθήτριες του Ε2: Δαμιανίδου Μαρία-Νεφέλη, Κοϊνάκης Μάνος,  Κωσταρά Βιργινία, Μπούμπαλης Γιώργος, Σιγάλας Γιάννης, Χριστοδούλου Ιόλη